So much to do, so little time

Allting har gått så otroligt fort. Men jag klagar inte. Tvärt om! Åh, så roligt! Idag har jag jobbat på mitt gamla h&m här i lisch och det var supermysigt att träffa alla igen. Imorgon blir dock min sista dag på ett tag och oturligt nog jobbar inte josefin. Fick göra iordning Dam-avdelningens a-yta för att träna lite, och helvete vad roligt det är! Blev glad av alla vänner och bekantas gratulationer till mitt nya jobb och alla mysiga grattis-kramar.

Ikväll har jag och fille ätit gott och sedan städat ur de mesta av köket och börjat med mina kläder. Alla koppar, alla tallrikar, bestick, formar, skålar osv osv osv.. Har även packat ur en av de tre garderoberna. Behövs x antal fler flyttlådor haha.. Mina fina louise och mette kom förbi en sväng oxå. Det är nämligen dem som ska ta över min lya den 1 feb.


image description

Det är med väldigt blandade känslor vi städar ur lägenheten.. Vår första lägenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback