What a lovely day

Har haft en riktigt bra dag, och sjutton vad mycket jag hunnit med!

Startade dagen med en powerwalk/joggingtur där jag var förbi ICA och handlade på vägen hem. Lagade god lunch, hängde med wille. Sedan duschade jag och gjorde mig iordning, åkte hem till goa Olivia för lite rövhäng med té och skitsnack.

Åkte in till stan och kramades med min goa Sara som åker till Paris på torsdag. Hur ska jag klara mig utan henne??? Vi luktade på lite olika parfymer eftersom jag ska införskaffa mig en ny imorgon då vi har tjejkväll på NK. Någon som har tips på en go parfym? Efter allt detta jobbade jag kvällspass på NK. What a lovely day!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback